چگونه ساعت مطالعه ی خود را افزایش دهیم؟
https://www.yassell.ir
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
چگونه ساعت مطالعه ی خود را افزایش دهیم؟
دسته بندی : سایر,,
  • بازدید : (1285)

دانش آموزان اصولا مایل اند مطالعه ی  درسی خود را از همان ابتدا با تعداد ساعات زیاد شروع کنند. به نظر من نباید برای بالا بردن ساعت مطالعه ، احساسی عمل کرد، بلکه باید با توجه به توان تجربه ی قبلی خود، تصمیم گرفت . به طور مثال کسی که میانگین مطالعه ی روزانه اش ،6 ساعت بوده و حداقل توانسته یک هفته این تعداد ساعت را حفظ کند ، نباید به یکباره ساعت  مطالعه ی خود را به روزی 10 ساعت افزایش دهد.در صورتی که احساس کند می تواند بیشتر از این درس بخواند ، کافی است حدود یک ساعت به میانگین ساعت خود اضافه کند و ساعت مطالعه ی خود را به صورت پلکانی افزایش دهد.  یکی  از راههای افزایش ساعت مطالعه، نگاه به گذشته است یعنی دانش آموز باید برنامه ی قبلی خود را به صورت مداوم زیر ذره بین قرار دهد و ضعف ها را برای برنامه ی بعدی  برطرف کند.



برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: